Celebrity spirits – pet project or moneymaker?

George Clooney, Matthew McConaughey, Mila Kunis and even Danny DeVito. Are stars attracted to spirit brands because they believe in the product, or just the money?

Early in the film Lost in Translation , Bill Murray’s character, an over-the-hill American actor in Japan to endorse Suntory whisky , is shooting an advert. He sits silently while the director yells instructions (in Japanese), with a translator on hand for guidance. With limited understanding, Murray delivers his lines only to be cut off repeatedly by the fiery director. The scene is genius because of Murray’s discomfort, his suspicion of the translator, and his...

Läs mer http://blog.thewhiskyexchange.com/2016/08/celebrity-spirits-pet-project-or-moneymaker/

ornament

Online Whisky People!

Gå med nu, det är gratis!

Om TasteNote.se

TasteNote är en mötesplats för whisky-intresserade. Här kan du träffa nya vänner, läsa om whiskynyheter, hitta olika whisky-evenemang och mässor, läsa de senaste från dryckesindustrin och sist men inte minst skriva och ta del av tastenotes.

Vårt mål och ambition är att erbjuda alla whiskyentusiaster runt om i Norden en plats att samlas kring och dela erfarenheter.

Bli medlem nu!

info@tastenote.se